Pomorie

Autor Text dotazu nebo odpovědi
Yuhů
Prosím o komentáře ke stránce Pomorie na mém webu o Bulharsku. Zejména prosím o opravu nepřesností v údajích a o doplnění důležitých věcí, které se tématu stránky Pomorie týkají. Kontakty na ubytování, zkušenosti z cest a tak podobně. Děkuju.
# 25. 6. 08 01:28
hel.
Ahoj, dnes jsme se vrátili z Pomorie,penzion OK,ale ten binec okolo, hrůza, to nemůžou uklidit ani za l0 let.Proč nejsou koše, vím vše je v lidech!!!Ale oni by se o to mohli starat, jsou taky v UNII,ne!!!!
# 14. 9. 08 20:03
Norika
bola som v Pomori uz 3x a pojdem zas mne sa paci ta prijemna Bulharska atmosfera,vzdy dobre pocasie,hotel Diana a perfektne vlny ktore tam byvaju kezde leto
# 19. 9. 08 19:31
silvia
vyborne
# 21. 9. 08 11:19
M.
Do Pomorie už jezdím 5 let a nemůžu si vynachválit prostředí,obyvatele,ceny...
Prostě je to podle mě nejlepší místo na dovolenou...
# 18. 12. 08 13:12
radka
letos letíme po druhé,je to tam nádherné
# 28. 2. 09 23:00
kiteli
byli jsme tam s dětmi a hrozně se nám tam líbilo, penzion Jana je malý a přítulný, jen nám tam trošku chybělo vyžití pro děti ale jinak to bylo fajn.
# 1. 4. 09 08:52
Hanka
Letos v srpnu jedeme na dovolenou do Pomori. Docela by se hdoilo pár typů ohledně stravování, máme zaplacenou jen snídani. Z našich předchozích zkušeností je to v Bulharsku dostačující, protože jsme posledně neměli problém se v Lozenci dobře najíst.Musím říct, že už se dost těším na lét.
# 18. 4. 09 19:51
Tomino
Byl jsem v Pomorie jen 3 dny a stačilo, po přejezdu z Primorska docela šok. Špína jak ve městě tak na pláži (možná jich tam je víc, já myslím tu přímo v centru, u silnice s hospodami - byla neuvěřitelně špinavá, vč. vyplavených řas, jejichž zápach se nesl do okolí. Na plážovém "WC", jestli se to tak dá nazvat, získal 6letý syn nový poznatek - turecký záchod, který už uvidíte i v Bulharsku málo kde); lidé dost neochotní). Možná je to jen jedna negativní zkušenost, ale takovou jsme v 2007 měli.
# 15. 5. 09 15:08
Yuhů
Vyplavené řasy jsou sezónní záležitost. Turecké záchody mají zase tu výhodu, že jsou překvapivě hygienické. Za prvé se opravdu snadno myjí (většinou se ostřikují hadicí). Sice to může vypadat jako lennost, ale ty záchody někdo občas myje aspoň takhle, normální by nikdo nemyl. Za druhé si na tureckém záchodě nikdo nesedne na počůrané prkýnko.

Ale jinak souhlas, Pomorie je takové obyčejnější.
# 23. 5. 09 18:01
Pomorian
Hanka:nelepší stravováni v Pomorie je v bistru Amfora na ulici Krajbrežne u centrální pláže-majitelka Maria Atanas super včetně persnálu -otevřeno takřka nonstop
# 26. 5. 09 09:29
koblih
12.7.2009 jsme přiletěli z Pomorie. Jak píše Tomino-proti Primorsku je velmi jednodušší. Byla jsem zklamaná. Od lázeňského městečka jsem očekávala úplně něco jiného. Jsou tam na úrovni našeho roku 1985.
# 13. 7. 09 23:21
Issadora
V Bulharsku se mi to moc líbí...Pomorie ma lecive bahno.Uzdravila jsem se tam.Ted jsme prijeli ze Spanelska.Je to tam moc krasne,ale moc drahe....V bulharsku je to krasne,ale levne.....Nelibi se mi to v Cechach.Nejradsi by sem zustala v tom Spanelsku...Si ce to je tam drahy...Ale vsichni byli hodny......
# 21. 7. 09 08:28
Gaviota
Bulharsko je krásné....Samá krása na klaždém rohu....
# 21. 7. 09 08:33
koblih
Tomino má pravdu-výlevy blba nemůže admin neustále kontrolovat. Pro Issadoru-Španělsko mám také moc ráda - všeobecně preferuji teplo, vůni moře...., miluji i Řecko-musela bych se rozkrájet, abych byla všude. Pokud by byl výběr, nejraději bych bydlela na Korfu. Bulhaři jsou ale milí, jejich země je krásná a nabízí spoustu zvláštností.
# 21. 7. 09 10:00
Mirek
Pomorie naj chubavoto gradče
# 22. 7. 09 10:38
V Pomorie je hezky ,ale pro lidi co si vezou kufry hader a chtějí se ukazovat večer po barech to není.Je to pro lidi co si chtjí prožít hezkou dovolenou ,za slušnou cenu v solídních podmínkách
# 22. 7. 09 10:42
dasa
Dovolená v Pomorii je skvělá, krásné pláže - klidné i rušné, město plné barů, restaurací a hospůdek, ale i klidné uličky na romantické procházky. Každý si tu najde to své. A co se týká čistoty, je to prostě balkán, jejich pohoda a užívání si života je odarazem toho, že nemají všechno tak perfektní, nemají všude čisto jak v Německu, ale taky si na to ani nehrají, já tam jezdím už od malička a jejich mentalita je mi prostě sympatická, užívají života. Mám tam spoustu přátel, není pro ně práce tak důležitá, jako pro západní národy, raději se baví, neříkám, že všichni, ale tak 80% určitě.
# 24. 7. 09 14:21
Olin
Ahoj jsme par zijici v bulharskem Pomorie a pokud chce jet nekdo autem do bulharska radi zajistime ubytovani. Juknete na www.bulharsko.4fan.cz nebo piste na 111bulgaria@seznam.cz. Radi pokecame a zaparime s krajanama. Olin a Nika
# 31. 7. 09 12:06
Hanka
Tak jsme se právě vrátili z dovolené v Pomorie.Jsem ještě plná dojmů, je to hezké klidné městečko. Což nám vyhovovalo,nepotřebujeme o dovolené žádné velké šou.Jeli jsme tam hlavně kvůli léčivému bahnu a písku. Musím říct, že dceři to pomohlo asi i díky spojení s lugou.přidám i svůj komentář co se týče úklidu.překvapilo mě že např. proti Lozenci tam není takový nepořádek. město uklizené a pláže také, každý den ráno v půl sedmé se uklízeli.Vyplavené řasy byly jen na jednom úseku městské pláže, ale s tím asi nešlo nic dělat, prtože je opravdu každé ránu uklidili a než se šlo na pláž byly tam nanovo.TO:Pomorian-díky za tip na jídlo.Nejprve jsme měli strach, že v bistru Amfora dostaneme jen hamburgr nebo pizzu.Ale musím přiznat vybere si každý a´t už národní, jídla nebo jen něco malého. Paní Mária i celý její kolektiv jsou úžasní.
# 14. 8. 09 18:31
Anonymní
Zdravím všechny. Do Pomorie jezdíme každoročně do našeho apartmánu v luxusním 5 hvězdičkovém areálu Sunset, který ostatné také pronajímáme. Četl jsem zde, že nebylo kam s dětmi jít v Pomorie. Právě v Sunsetu jsou krásné klouzačky a dětské atrakce. Pokud se při příchodu do areálu budete tvářit sebejistě.. ochranka si vás ani nevšimne. Pokud ano, řekněte že tam bydlíte či přímo vlastníte apartmán. Za odměnu budete mít opravdu krásné odpoledne bud pří ona pláži u hoteli nebo v několika bazenech k němu přiléhajících. Pokud chcete parádní aquapark, je na cestě mezi Slunečním pobřežím a Burgasem... u Nového Nesebaru a autobusy k němu jezdí většinou zdarma. Stojí to za to. S pozdravem "vsičku dobre" Petr
# 16. 8. 09 20:44
sylvik
jo hulení tam maj na chuj
# 28. 8. 09 15:40
Alessi
Byli jsme v Pomorie s přítelkyní někdy v roce 2005 (+- rok, už si nepamatuji přesně) od CK Čedok. Co se týče ubytování-bez problémů, strava-snídaně, taky fajn. Tím však klady této dovolené tak nějak končí.
1. pláž-nepořádek, odpadky, spousty vajglů, které Bulhaři-parasata, típají automaticky do písku.
2. restaurace-bohužel za celou dobu našeho pobytu jsme nenašli restauraci, kde by nás něčím nezklamali. Samozřejmě cenové úrovně podobné jako u nás, ale s daleko nižší kvalitou, ať už pokrmů, nápojů ( ne všude), či obsluhy.
Na více místech obvyklá finta u piva byla-0,5l pivo objednané, pivo přinesené-ve sklenici bez rysky (sklenice bez značek udávajících objem), ale očividně množství menší, tak asi 0,4l, samozřejmě za cenu 0,5l.
Tomuto jsem se chtěl vyhnout jednou večer a objednal jsem si lahvové. No nepřinesla mi břečku přímo z baru? Teplou jak ... Jsou to experti.
Porce jídel malé, asi tak dvoutřetinové i poloviční, oproti standardu restaurací v ČR.
Zkrátka ta snaha šidit na čem se dá, byla vidět všude, bohužel.
Jak jsem již psal, tyto příhody trvaly celý pobyt (12 dnů) a ke konci už jsme se tomu museli smát, nic jiného nezbývalo.
Nebo že by jsme měli takovou smůlu a pokaždé narazili na nepoctivou restauraci? No nevím, navštívili jsme jich opravdu dost, min. 1 denně.
3. Bulhaři=nepořádní lidé (chce se mi napsat jediné slovo, ale nechci to užitečné dom. zvíře urazit podruhé). Při procházkách v centru Pomorie celkem v pořádku, jakmile však zavítáte blíže k panelákům, překvapí vás množství odpadků mezi domy, asi to sypou přímo z oken.
Ano, je to o mentalitě.
Spíš si myslím, že jsme měli smůlu při výběru pobytového místa, než celé země. Chtěl bych tomu věřit.
Na světě je tolik krásných míst, které stojí za to navštívit. Do Bulharska se zatím vrátit nechystám.
# 29. 9. 09 13:44
hana
Bohužel jsem v Pomorie byla naposledy v roce 1985, celkem asi 5x. Z popisu cítím, že nevím, jestli bych ho ještě poznala a zda by se mi tam ještě líbilo. Jezdili jsme pouze do soukromí, vlakem a s PB bombou v batohu. koupat jsem se jako náctiletá chodila jedině na pomezí moře a jezera, samozřejmě na Evu a bylo to super. Divoký moře a divoký Bulhaři. Kdeže lo%nské sněhy jsou. čAS SE bohužel nevrátí a doufám jen, že se odhodlám letecky s CK najít ztracené mládí.
# 5. 11. 09 21:15
pohoda
Paní Hano,
určitě to zkuste,po letech se vrátit do Bulharska.Vřele doporučuji.Již několik let tam trávíme,každý červen. A jsme unešeni,přírodou,mořem spoustou ovoce,plodů moře.Pohostinností našich dobrých přátel.Cenově velice výhodné.Pokud máte jenom trochu možnost jeďte !!! Bulharsko nepoznáte. Jen ta výstavba a té pěkné architektury. Pravda divoké pláže s písečnými dunami velice,velice ubyly. Ale,dole na jihu je přírodní rezervace a nesmí se tam tak mohutně stavět. Můj tel.: 483 392 534,602 254 602.
Pokud se na něco chcete zeptat. Nebo jen tak pohovořit o Bulharsku.
# 6. 11. 09 23:25
andrea
Dobrý den,nemá někdo kontakt na ubytování v Pomorie v soukromí,apartmány. Jsme 2 dospělí a 2 malé děti. Děkuji
# 31. 12. 09 11:37 upravil: andrea
treznak
to Alessi: Je to škoda, že máš špatnou zkušenost s touhle super zemí, ale jak sám píšeš, na vinu bych dal právě výběr destinace. Ve srovnání s Primorskem, Sinemorcem na jihu nebo i Zlatými Písky a dalšími letovisky na severu je Pomorie špinavé, a za tím si stojím.
Asi tam nebudou žít jiní bulhaři než jinde v BG :-), ale zřejmě se tam na pořádek tolik nedbá, už jsou na to zvyklí nebo se tolik neuklízí, nevím. Třeba to množství vajglů na pláži překvapilo i mně, to se opravdu jinde nevidí.
Doporučuji zkusit to ještě na jiném místě, ale to už podle popisu asi nebudete riskovat :-)
# 1. 4. 10 20:46
Marek
Moc pěkný popis. Jen mi tam chybí zmínka o pláži s černým pískem - je přeci jen známá.
Pár let jsme tam jezdili a bývali ubytováni v soukromí. Bývalo to tam nádherné.
# 23. 6. 10 19:10
Yuhů
A kde to je, ta pláž s černým pískem? Tu jsem asi neviděl. Od Pomorie někam víc na sever? A jak moc je ten písek černý?
# 24. 6. 10 13:00
Olin
zajištujeme ubytko v Pomorie a okolí (Nessebar, Sluneční pobřeží) mrkněte na naše stránky www.bulharsko.4fan.cz
# 30. 6. 10 14:40
Tučné   Kurzíva   Odkaz na obrázek   URL

Ochrana proti spamu. Napite prosm slici osm:

Přihlášení

Heslo zadejte, jen pokud jste registrováni.

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se

Registrovaní uživatelé mohou například upravovat své příspěvky a dostávat oznámení emailem.

Najih.cz je společné diskusní fórum pro Yuhůovy cestovatelské weby Turecko.org, řecké ostrovy, Bulharsko.net, Gruzie.com a další.